2010. július 7., szerda

Welcome to Japan!

Sziasztok!


Szeretnem, ha olvashatnatok az elmenyeimrol, ezert hat ezennel letrehoztam ezt a blogot, hogy akit erdekel kovetni tudja a korulottem zajlo esemenyeket.
Este 9 mult nalunk, itt vagyok az egyetemi konyvtarban, szep hely nagyon.



A napokban rengeteg dolog tortent velem. Az egesz a repulon kezdodott. Az ut 10 es fel orat vett igenybe, kellemesen telt, mindenki sajat tv-vel rendelkezett es kb 10 film kozul lehetett valasztani, meg is neztem vagy 4-et.. :-) A repulon vegig vilagos volt, habar lement a nap, de szerencses foldrajzi trukkosseg miatt sosem volt sotetebb a naplementenel es egy tv csatorna folyamatosan a repulot mutatta, hogy merre vagyunk a foldgombon.

Megerkezven a cserediakok fogadtak minket reggel 8-kor (otthoni hajnal 1) egy tablan a nevunkkel es szeles mosollyal, estere meg is erkeztunk a szallashelyunkre es tartottak nekunk egy szeminariumot, ahol mindenki bemutatkozott.

Hetfon megkezdtem a cseregyakorlatot reggel 6:45-kori indulassal (otthon 23:45) a hidakai korhazban, szivsebeszeten. Miutan bemutatkoztam mar mentunk is vizitre, amit egy 6 oras mutet kovetett (mubillentyu beultetes CABG-vel kombinalva), majd jott egy 4 oras es idokozben este 9 lett, mire kilephettem a korhazbol. Szep kis elso nap... De a masodiknak is hasonlo lett a programja, azzal a kulonbseggel, hogy este 7 kor vegeztunk, utana pedig elmentunk egy etterembe a sebeszet dolgozoival. Nagyon aranyosak, es nagyon ugyesek a munkajukban, viszont az eletuk nagy reszet a korhazban toltik, a legtobben csak hetvegere mennek haza a csaladjukhoz..kinek a pap, kinek a paplan. Erdekes etkezesi szokasok ezreit fedeztem fel. 3 napja vagyok itt, de minden nap legalabb 4 fele uj zoldseget eszek meg, de egyelore minden nagyon izlik.
Meg nehany erdekesseg:
Elmentem a szupermarketbe es bar otthon Norbival a NB1-es bevasarlok vagyunk, itt a dolgok tobb mint 80 szazalekarol fogalmam sincs, hogy micsoda.
A WC: van taviranyitoja, elektromos, tud kulon lehuzas hangot (csak hangot!!!) adni, ha szeretned es nehol futott az uloke. Van rola kepem is, de azt most inkabb nem.
Az autok: kicsik, doboz alakuak es a bal oldalon mennek, meg nem ismertem ki magam..
Az ejjeli or: piros lezerkarddal hadonaszik az ejszakaban, meg nem volt pofam lefenykepezni, de keressetek egy kepet Darth Vaderrol es ugy nez ki :-))
Ennyit mara, remelem aki vegigolvasta oromet lelte benne, hamarosan jelentkezem ujra!
Sokat vagyok otthon gondolatban, puszilok mindenkit!
Peti (japanul Piiiitaaaa :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése